VAMMALAN
TYNNYRIPALVELU OY
VERKKOKAUPAN
EHDOT
Yleistä
Verkkokaupan tuotteita myy Vammalan Tynnyripalvelu (y-tunnus 1937283-2). Myymme tuotteita
yksityis- ja yritysasiakkaille Suomeen. Hinnat sis. ALV 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Sopimusehdoissa noudatetaan Suomen lakia.
Asiakkaan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään. Asiakkaan tulee myös tutustua sopimusehtoihin. Asiakas sitoutuu pitämään salasanansa henkilökohtaisena ja vastaa tunnuksillaan tapahtuvasta asioinnista verkkokaupassa.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö maksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti eikä tietoja luovuteta kolmansille osapuolille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilaajan tulee palata maksutapahtuman jälkeen takaisin verkkokauppaan, jotta tilaus etenee loppuun ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Tilaaja on velvollinen tarkastamaan tuotteet ja niiden ominaisuudet haluamikseen ennen tilauksen vahvistamista ja maksamista tynnyripalvelu.fi sivustolla. Tilaus on sitova, kun asiakas on sen sivustolla vahvistanut ja maksanut. Sekä Vammalan Tynnyripalvelu että ostaja sitoutuvat sopimukseen ja ovat velvollisia noudattamaan tilaushetkellä voimassa olevia tilaus – ja sopimusehtoja kaikilta osin.
Ostajan tehtyä tilauksen hänen katsotaan hyväksyneen kauppaan liittyvät ehdot, tuotteiden ominaisuudet, voimassa olevat hinnat ja toimitusajat sekä myös sen, että tuotteiden sävy voi luonnossa poiketa hieman nettisivuilla esitetyistä värimalleista.
Tilauksen jälkeen tilaaja saa sähköpostitse tilausvahvistuksen. Ostajan tulee tarkistaa, että tilausvahvistuksen sisältö on oikea.
Hinnat
Tuotteiden voimassa olevat hinnat näkyvät tynnyripalvelu.fi sivustolla. Ilmoitettuihin hintoihin sisältyy ALV 24 %. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja, ellei muuta ole mainittu. Voimassa oleva hinta on euroissa (EUR). Vammalan Tynnyripalvelu pidättää oikeuden hinnan muutoksiin ja tilauksen perumisen ”selvissä hintavirhe” -tapauksissa. Hintavirhe -tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys; esimerkiksi nollahintaiset tuotteet tai desimaalivirheet hinnan ilmoittamisessa.
Poikkeukselliset toimituskulut, jotka on määritelty tiettyihin euromääräisiin rahasummiin, perustuvat tilattavien tuotteiden kokonaissummaan alennusten jälkeen.
Toimitusehdot
Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan yhteystietonsa tarkasti tilausvaiheessa. Vammalan Tynnyripalvelu ei vastaa kuluista ja seuraamuksista, mikäli tilaajan antamat osoitetiedot osoittautuvat puutteellisiksi tai virheellisiksi.
Tuotteet siirtyvät toimitettaviksi, kun asiakas on maksanut tuotteet ja suoritus näkyy järjestelmässä.
Lopulliset toimituskulut tilaaja näkee aina tilauksen teon yhteydessä.
Toimitusaika
Tilauksen käsittely-/pakkausaika on 1-4 arkipäivää tilauksen ja maksun kirjautumisesta. Tuotteemme sijaitsevat Suomen varastossa ja niiden toimitusaika on yhdestä kolmeen (1-3) työpäivää. Lähetyspäivä on tiistai.Mikäli tilauksen toivotaan toimitettavan tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen esim. tilauksen teon yhteydessä. Tynnyripalvelu toimii toimituksen suhteen tilaajan
tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista. Kaikki Tynnyripalvelun toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä. Lähetystapa riippuu lähetyksen koosta ja tuotteen toimitusosoitteesta. Kuluttaja päättää toimitustavan kassalla. Ostoksen ylittäessä
euromäärällisesti ilmaisen toimituksen rajan toimitetaan paketti veloituksetta lähimpään kuljetusliikkeen (esim. Posti) toimipisteeseen.
Vammalan Tynnyripalvelu ei ole vastuussa siitä, mikäli paketin kuljettanut huolitsija valitsee paketille vaihtoehtoisen noutopisteen.
Tynnyripalvelu.fi ei ole vastuussa viivästyksistä, joihin ei itse kykene vaikuttamaan. Tällaisia ovat esimerkiksi tehtaiden tuotantoon ja kuljetuskalustoon liittyvät ongelmat.
Palautukset
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautettavan tuotteen tulee myös olla käyttämätön ja alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessaan sekä myyntikuntoinen.
Palautustuotteissa ei saa olla eläinten karvoja, pölyä, naarmuja tai muita roskia. Mikäli tuotteessa on eläinten karvoja/pölyä/roskia, emme hyväksy palautusta.
Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse ENNEN tuotteen palauttamista ja lisätä palautuslomake palautuksen mukaan.
Vammalan Tynnyripalvelu ei hyväksy palautusta, joka on tehty ilman yhteydenottoa tai hyväksyttyjen palautusohjeiden noudattamista. Tällaisessa tapauksessa toisen osapuolen katsotaan rikkovan sopimusehtoja ja Tynnyripalvelu toimittaa palautuksen takaisin asiakkaalle tämän kustannuksella tai pidättää palautettavasta summasta toimistomaksun 20€.
Kuluttajansuojalaissa on määritelty tuotteet, joita vaihto- ja palautusoikeus ei koske, kuten mittatilaustuotteet.
Mittatilaustuotteita ovat mm. kaikki asiakkaan toiveiden mukaan toteutetut tuotteet.
Palautuksesta aiheutuvat posti- ja käsittelykulut ovat asiakkaan vastuulla.
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen eikä oikeuta rahojen palauttamiseen.
Noutamatta jätetyistä lähetyksistä palautustilanteessa peritään 20€ suuruinen toimistomaksu sekä toimituskulut.
Tilauksen uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut tulevat vastaanottajan maksettaviksi.
Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton bonus-tuote (kaupanpäällinen, kylkiäinen tms.) ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, palauta bonus-tuote palautuksen mukana. Palauttamattomista bonus-tuotteista peritään niiden arvo.
Mikäli tilaus sisältää kampanjakoodilla saadun edun, alennuksen tai ilmaisen toimituksen ja tuotteita palautettaessa tilauksen arvo jää alle kampanjassa osoitetun minimisumman, alennus peruuntuu tai pienenee. Erotus veloitetaan palautettavasta summasta.
Yritysten välisessä kaupassa ei sovelleta kuluttajasuojan mukaista palautusoikeutta.
Reklamaatio
Mikäli kuluttajalle toimitettu tuote on viallinen tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta. Lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi sähköpostitse asiakaspalvelu@tynnyripalvelu.fi kolmen (3) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Säilytä aina myös vahingoittunut kuljetuspakkaus.
Vammalan Tynnyripalvelu ei vastaa
a) tuotteen vääränlaisen käsittelyn tai käytön aiheuttamista vaurioista
b) vääränlaisen säilytysolosuhteen aiheuttamista vaurioista
c) tuotteen normaalikäytön aiheuttamasta kulumisesta.
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Kuluttajan tulee jo lähetyksen vastaanottaessaan välittömästi tarkistaa pakkausten kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tulee kuluttajan tehdä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeen edustajalle.
Oikeus evätä tilaus
Vammalan Tynnyripalvelu pidättää oikeuden evätä tilauksen tarvittaessa
Tietoturva
Asiakas on tietoinen siitä, että avoimen tietoverkon käyttö sisältää tietoturvallisuusriskin. Tynnyripalvelu.fi pyrkii järjestämään tietojärjestelmiensä tietoturvan yleisesti hyväksyttävällä tavalla ja estämään asiattomien pääsyn tietojärjestelmiin.
Vammalan Tynnyripalvelu ei vastaa asiakkaan tietoturvallisuudesta palvelua käytettäessä. Asiakas vastaa itse palvelun käytössä tarvitsemiensa tietokoneiden, tietojärjestelmien, lähiverkon tai muiden vastaavien laitteiden tai järjestelmien suojauksesta ja tietoturvasta. Asiakas vastaa riittämättömän suojauksen seurauksista sekä asiakkaan tuottamuksesta verkkoon tulleiden tai verkon kautta levinneiden virusten ja muiden vastaavien haittojen tynnyripalvelun käyttäjille tai kolmansille osapuolille aiheuttamista vahingoista.
Henkilötietojen käsittely
Henkilötietojen käsittelyssä ja rekisteröinnissä menetellään henkilötietolain edellyttämällä tavalla. Vammalan Tynnyripalvelu Oy ei luovuta asiakasrekisterinsä tietoja kolmannelle osapuolelle ilman asiakkaan suostumusta. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea täältä.
Ylivoimainen este (force majore)
Vammalan Tynnyripalvelu ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Tynnyripalvelun vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Tynnyripalvelun toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Tynnyripalvelu ei vastaa myöskään ylivoimaisen esteen aiheuttamista tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Ehtojen muuttaminen
Vammalan Tynnyripalvelu pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
Muuta
Oikean kokoisten tuotteiden valitseminen on kuluttajan vastuulla. Vammalan Tynnyripalvelu ei vastaa virhearvioista tai mittausvirheistä. Tuotteiden säilyttäminen on kuluttajan vastuulla. Vammalan Tynnyripalvelu ei hyväksy palautettavaksi esim. vaurioitumisen takia myyntikelvottomaksi muuttunutta tuotetta. Tällaisissa tapauksissa tuote lähetetään kuluttajalle takaisin tämän kustannuksella.
Tilaajan peruuttaessa tilaus ennen kuin se ehditään lähettää, peritään palautettavasta summasta käsittelymaksu 10€. Mikäli lähetys on ehditty pakata, peritään toimistomaksu 20€.
Poistotuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tuotteissa voi esiintyä pieniä kosmeettisia virheitä tai muita vajavaisuuksia.