Avainlippu_template_MEILLE ON MYÖNNETTY AVAINLIPPU_valitse_vaalealle kuvalle_1200x628.png
Suomalainen_verkkokauppa_suomi_blue_rgb.jpg

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Tynnyripalvelu.fi:lle / Vammalan Tynnyripalvelu Oy:lle Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetulle ja Suomessa työllistävälle palvelulle.

Tynnyripalvelu.fi on 100% kotimainen verkkokauppa.
Meiltä ostaminen on luotettavaa ja samalla tuet kotimaista työtä.

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Sastamalassa toimivalle Tynnyripalvelu.fi -verkkokaupalle Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetulle ja Suomessa työllistävälle palvelulle. Tynnyripalvelu.fi on verkkokauppa, jossa myydään kierrätettyjä tynnyreitä ja IBC-kontteja yksityisille kuluttajille ja yrityksille. Tuotteet pestään ja maalataan Sastamalassa sijaitsevalla tehtaallamme. Työllistämme 6 henkilöä. Meillä on tarkoin hoidetut kierrätysmenetelmät jätteille ja huolehdimme ympäristöasioista 100% ammattitaidolla. Ostamalla meiltä tuet kotimaista työtä ja yritystoimintaa.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä.  Merkin myöntämisen ensisijaisena kriteerinä on aina se, että tuotteen on oltava valmistettu tai palvelun tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen, on oltava vähintään 50 prosenttia. Palvelu-Avainlippua hakevalla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.

 

-Verkkokauppamme Tynnyripalvelu.fi tarjoaa laadukkaat ja asianmukaisesti puhdistetut/kunnostetut tynnyrituotteet. Olemme toimineet jo menen vuosikymmenen ajan ja yrityksemme on vakavarainen kotimainen perheyhtiö.

Yrityksemme verot, palkat, kirjanpito, logistiikka ja muut kustannukset maksetaan Suomeen kotimaisille toimijoille, kertoo yrityksen pääomistaja Marko Uuskartano.

Avainlippu-merkki tunnetaan Suomessa erittäin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan käytännössä kaikki yrityspäättäjät ja kuluttajat tuntevat Avainlipun. Suomalaisista suurin osa (75 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti ja noin puolet suomalaisista yhdistää Avainlippu-merkkiin vastuullisuuden.

Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen palvelun hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja vastuullisena arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.

- Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista asiakkaille ja muille sidosryhmilleen. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä, Mentu kertoo.
 

Avainlippu on Suomessa valmistetuille tuotteille ja Suomessa tuotetuille palveluille myönnettävä alkuperämerkki. Avainlippua kantaa yhteensä noin 5000 tuotetta, tuoteryhmää tai palvelua. www.suomalainentyo.fi/yrityksille/avainlippu/

Suomalaisen Työn Liitto toimii sen puolesta, että suomalaisen työn arvostus kasvaa ja suomalainen työ menestyy. Tehtävämme on kannustaa valitsemaan työtä Suomeen. www.suomalainentyo.fi

AVAINLIPPU_Kiitos_kun_valitset_kotimaisen_palvelun_2_1080x1080.jpg
Suomalainen_verkkokauppa_suomi_blue_rgb.jpg